3 Eylül 2010 Cuma

Var mısın Yok musun

Rangers'lılar açıklamış,Manchester'lılar,Valencia'lılarda o keza..
Fakat biz daha hala 'tık' yok.
Manchester'lılar bu kadar ucuz tutup,erken açıkladığı için enayi ya..
En akıllı,bu işlere en hazırlıklı,en çabuk sürede kargaşa yaratmadan olayı halledebilecek biziz ya..
Yıllardır gelip-geçen yönetimlerin hepsi kombine&bilet olaylarında hep sınıfta kaldı.
Daha en başında,kombine sahiplerine öncelik verilecek cümlesini duyduğum an bile,bir bit yeniği olur,hiç rahat değilim diyordum..
Bizim tribünü oluşturan insanların % 60'ı belki % 80'i bizim gibi öğrenci veyahut işçi kesimi..
Bir rahatsız olduğum hususta bu..
Tak diye,bir haftadan az kala Kale arkası 70,Maraton 100'dür,işinize gelirse politikasının geleceğini düşünüyordum ve her geçen anda bu iğrenç politikayla karşı karşıya kalacağımıza olan inancım artıyor..
Şimdi sakın birileri,fiyat politikasını UEFA belirliyor 30£'dan aşağıya bilet sattırmıyor falan diye yormasın kendini..
Rangers'ın 3 maçlık paketi 96-48£ arasında,Valencia'nın bizim maç biletleri 40£-12£ arası..
Manchester'ın da tek maçlık biletleri 49-12£ arasında..
Yukarıdaki takımların statları dünyanın en iyi 20 stadına mutlaka girecek üç mabed..
Ve bu 3 takımın bilet fiyatlarıyla bizimkiler aynı civarda olsa millet Bursa'da 30 gün daha oruç tutar..
Hiç güvenmiyorum ve kendimi hazırlıyorum bu kazığa..
Takımın CL'de olmasının cezasını bu olayda en büyük pay'a sahip olanlara çektirmek bu ülkede olağan birşey..
Haydi be yönetim,mahçup et,yanılt beni..
Sakarya'da,Macunköy'lerde bugünlere inanan bizlere 3 muhteşem gece yaşat..
Günlük kar'ları unutup,akıllı yatırım yap..
O stadta biz bize olduğumuz sürece,Manchester sanki çıkabilecek o cehennemden,buna inanan var mı?
Taraftarının desteğini arkana alıp,ikinci tur'a Var Mısın Yok Musun yönetim..

Hiç yorum yok: