30 Ağustos 2010 Pazartesi

Eski Dostlar # 2 / Sinan Kaloğlu

Eski Dostlar köşemizin # 2 ismi Sinan Kaloğlu..
Türk Futbol'unun son yıllarda yetiştirdiği en büyük yeteneklerden olan Sinan ile,keyifli bir röpörtaj gerçekleştirdik..
Futbol hayatını Hollanda takımlarından Vitesse'de devam ettiren Sinan,Bursa özlemi içinde..
Bir dönem BJK'de de forma giymesine rağmen,hala onu Bursalı Sinan olarak bulmak beni çok mutlu etti..
İşte Sinan Kaloğlu ile gerçekleştirdiğimiz,beğeniceğinizi umduğumuz keyifli röpörtaj..

Avrupa’da bir anda seni unutmasakta,sana yakışan yerlere talihsizliklerden sonra maalesef ki gelemedin..Şu anda fizik tedavinin devam ettiğini biliyorum.Öncelikle geçmiş olsun tekrardan diyip,Avrupa,Hollanda Vitesse nasıl gidiyor ?

Taraftamızdan yüzlerce mesaj alıyorum unutulmamak benim için mutluluk verici.Benim içinde aynı şeyler geçerli güzel günleri unutmam mümkün değil..Bursalı Sinan diye tribünlere yumruk show yapmayı gerçekten özledim..Camiayı taraftarı unutmak mümkün değil gerçekten.Bundesliga'da oynadıktan sonra bir sezon daha Hollanda'da oynamaya karar verdim.Vitesse kulübü çok uzun zamandır beni istiyordu..Sonrasında çok şanssız bir sezon geçirdim çapraz bağlarım koptu ve sezonu çok erken kapattım daha sonrasında da annemi kaybettim..Şimdi bunları geride bıraktım Hollanda milli takım fizyoterapistleriyle çalışıyorum hergün daha iyiyim 2 aya kadar tam hazır olup oynamaya başlarım kısmetse..

Duyduğumda gerçekten çok üzüldüm.İlk olarak Beşiktaş'a attığın golden sonraki sevincin aklıma geldi.Başın sağolsun abi,Allah rahmet eylesin..Tekrardan ülkemize dönme durumun var mı?

Bir yıl daha kalmayışünüyorum burda bakalım seneye neler olacak:)

Bursaspor,bu sene olmaz denileni başardı.Sinan abi bu konu hakkındaki görüşlerin neler?Bursaspor devamını getirebilir mi?Avrupa'yı yakından bilen biri olarak,Bursaspor CL'de neler yapabilir?

Bursaspor evet kimsenin inanmadığı bir olayı gerçekleştirdi ve Şampiyon oldu hemde hakederek..Şuanda da çok sağlam şekilde devam ediyorlar ben bu başarının artmasını bekliyorum.Zaten taraftarıyla şehriyle bunu hakkediyordu,şimdi modern güzel bir stadyum lazım.O zaman Bursaspor çok daha büyük yol katetmiş olur..


Diğer forma giydiğin takımlara göre Bursaspor’la bu kimyanın daha fazla tutmasının sebepleri nelerdi?

Çünkü taraftarlar daha ilk gün beni bağırlarına bastılar..Bir bütün olduk..Ben tabi sakatlap oynayamadığım maçlar haricinde hep iyi oynamaya çalıştım bunuda gördüler.Ama maalesef sakatlıklar benim istikrarlı form grafiğimi engelledi..

Bursaspor taraftarı seni gerçekten çok sevdi.Bursalı Sinan tezahuratıyla yaptığın yumruk şovlar hala zihnimizde..Bursaspor taraftarı hakkındaki görüşlerin neler?

Bence Bursa taraftarı muhteşem gerçekten herşeyi hakkediyorlar.Ve de Şampiyonlukta en büyük pay sahibi taraftardır.Ne mutlu bana ki onlarla birlikte oldum..

Ertuğrul Sağlam hakkındaki görüşlerin neler?

Ertuğrul hoca tartışmasız Türkiye'nin en iyi hocalarından biri.Hem kişilik olarak hemde hoca olarak..Ben çok seviyorum onu ve Mutlu hocayı..Çok güzel bir ekibi var.Örnek alınacak bir insan kesinlikle..

15 Mayıs 2004’te Sakarya’da bir çınarın devrilmesine şahit olan biri olarak soracağım.Çok karmaşık bir olay.O gün,sende Rize’de 90 dakika forma giydin..O gün hakkındaki görüşlerini almak isterim..

O maç çok geride kaldı ama ben gerçekten elimden gelenin en iyisini yaptım ama yeterli olmadı maalesef.Ama Bursa'nın 2.lige düşmesi Bursa'nın birazda kendine gelmesini sağladı..Daha akıllı işler yapıldı mesela..

Beşiktaş’tan devam edersek.. Meşhur seninde gol kaydettiğin meşhur 3-0’lık intikam maçı hakkındaki görüşlerin neler?Gerçekten bana göre Dünya Tribün Tarihine altın harflerle geçecek bir atmosfer vardı,unutulmaz bir gündü..

Muhteşem bir maçtı.Çok heyacanlıydık maçtan önce kimsede korku yoktu herkes emindi yeneceğimizden nitekimde öyle oldu..Ben bazen maçın içinde taraftarları izliyordum..Süper bir show yapmışlardı..Bende gol atacağıma o kadar inanıyordum ki o gün anneler günüydü formamın altına annem diye yazmıştım tv den izliyordu rahmetli annem çok mutlu olmuştu..

Lige ilk çıktığımız sene gerçekten çok iyi bir arkadaşlık ortamı vardı.Fakat bana göre o zaman takımın kulübesindeki otorite eksikliği ve gelen yabancıların uyuşmaması sebebiyle istenilen başarı gelmedi? O günler hakkındaki düşüncelerin nelerdir?

Bence çok iyi bir kadroydu ve arkadaşlık inanılmazdı gerçekten ama 17 tane yeni adam vardı..Uyuşmak zaman aldı tabi kolay değil böyle şeyler..Ama yabancılarımız çokta yeterli değildi evet..Ama yinede iyi maçlar çıkardık o sene..

Birçok röpörtajında Altay’dan BJK’ye gitmem kariyerime sekte vurdu,erkendi dediğini duydum..Bana göre bu çok iyi bir örnek ve birçok genç futbolcularımıza örnek olmalı.Mesela,sizin döneminizde de olan Serkan Kurtuluş..Çoğu zaman GS Paf takımında forma giyiyor.Konu hakkındaki görüşlerin?

Yine söylerim aynısını har olduğun zaman gideceksin ben ligde süper oynamıştım yaş 21'di..Ama orası Beşiktas en iyiler ve tecrübeliler var yer bulmak kolay değil gerçi Lucescu ilk zamanlar hakkımı yemişti gencim diye ama olsun geride kaldı artık.Gençlere tavsiyem tam hazır olunca gitsinler ya da gitmesinler mutlularsa iyi para kazanıyorlarsa bence gitmesinler..

Dediğim gibi o zamanlarda takımda çok iyi bir arkadaşlık vardı..Birçok futbolcularla hala görüştüğünüde biliyorum.O günlere özel bir anı var mı.Bizimle paylaşırmısın?

Çoğuyla hala görüşürüm..Sağolsun unutmazlar beni personel dahil.Orası bizim evimizdi gerçekten..Mesela Raşit Hoca henüz görevi bırakmıştı yerine Engin Hoca gelmişti bende o aralar sakattım (arka adeleden) liderle oynayacaktık Ersun Yenal'lı V.Manisa ile..Ben hiç idmanlara çıkmamıştım..Engin Hoca bu takım için taraftar için oynayabilirmisin durumun ne dedi bende bilmiyorum hocam istersen beni sonradan bir dene dedim..Hoca da beni son 20 dakika oyuna soktu ben 1 gol 2 asistle maçı koparmıştım.Ondan sonrada yüksele geçtik.

Bursalı Sinan Bursa seni çok sevdi ve çok özledi.Umarım yollarımız tekrar kesişir..Geçtiğimiz devre arası sanırım az kaldı kesişiyordu.Doğru muydu bu haber?

Sağolsun Ertuğrul Hocam ve Başkanımız benimle ilgilendiler ama serbest değildim Vitesse ile 2 yıllık anlaşmam vardı..Olmadı kısmet değilmiş.Belki bir gün olur.Bende çok sevdim Bursa'yı.Ve de özledim.Şimdi arkadaşlarımı görünce gururlanıyorum seviniyorum onlar adına..

Son olarak Bursaspor taraftarına bir mesajın var mı Sinan Abi?

Bursa taraftarına mesam onları özledim..Hepsini öpüyorum..Başarılar diliyorum..İnşallah daha çok başarı görürler..

Yolun açık olsun,bu şehir seni hep tebessümle hatırlayacak..

Çok sağolun..

Eski Dostlar köşemizin # 3 uzun yıllar formamızı giyen Ender Alkan ile..

Bizi izlemeye devam edin..


1 yorum:

adriano1882 dedi ki...

cok ozledik bursalı sinani