15 Eylül 2010 Çarşamba

Bir Tutkudur Bursaspor,Kaderine Terk Edilemez

Forumlar şenlenmiş..
Antu'sundan,td'sine önüne gelen bize sallarken, bizim forumlarda Hoca'ya kadar sallayanlardan geçilmiyor.
Şu futbol'dan nefret edecem bir gün,şu nankörlük olayı yüzünden..
Tamam beğenmemiş olabilirsiniz,hatta kendi açınızdan olayı,dün geceyi rezil olduk diye de değerlendirebilirsiniz.
Ama yapmayın.
Allah aşkına yapmayın..
Dün 3-0'dan sonra avazımız çıktığı kadar,bağırdık bağırmaya çalıştık.
Ben böyle dakikalarda kendimi daha Bursasporlu hissediyorum.
Trabzon Süper Kupa maçıda buna bir örnek.
Çünkü,ben Bursaspor'u böyle günlerde sevdim.
Alışık değiliz işte galibiyetlere..
En son yıllar yıllar önce Galatasaray'dan 4 yemiştik kendi sahamızda.
O günde aklımda,stadtaydım.
Yapacak birşey yok.
Herkese eleştiri yapılabilir.Buna bizim kahramanlarımız da dahil.
Ama hakaret edilemez bu çocuklara..
Çürük elmaların dökülmesini beklediğim bu günlerde,gerçek Bursasporlular yapmasın,düşmesin bu tuzağa..
En kötü gün bu günse (ki asla değil,biz ne kötülükler gördük,biz Sakarya'da düştük) bu günde Ölümüne Bursaspor !
Sadece ama sadece Bursaspor !

Hiç yorum yok: