2 Eylül 2010 Perşembe

Fifa2010

Koydum Fifa10'u.
Canımı sıksada Volkan Şen'i o kadar kötü yapmaları,yine can'ları sağolsun 11'de elleri mahkum
iyi yaparlar diyerek devam ettim.
Ee tabii ki Stepanov,Svensson,İnsua,Vedo'yu da aldım takımlarından.
Shin'i,Tadeu'yu falan da gönderdim.
Nunez ve Steinert'i aradım,bulamadım..
Onlarsız devam ettim yoluma..
Gurur duydum yine takımımla..
Ömer Erdoğan Fifa'da da canavar gibiyken,Hüseyin gol attı aniden..
Hemde Beşiktaş'a..
Güldüm kendi kendime..
Haydi Hüseyin'im Valencia'ya diyerek..
Ergiç takımın yıldızı tabii ki.
Adam Juve'de oynadı diye,onu en iyi yapmışlar..
Sercan'da fena değil.
Ama Volkan ve Ozan çok kötü.
He bu arada Krita'da mükemmel..
Neyse,engelleri aşarken tek tek,kol'un Aziz'liğiyle olmadı.
O sene bu sene olmadı
Üzüldüm..
Kapattım hemen..
Açtım bir friendly..
Arka müzik olarakta,Edip Akbayram'dan Çocuklar İnanın..
Her canım sıkıldığında yaptığımın aksine bu sefer rakip Real değil,Manchester..
Gözlerim dolu,bir şekilde..
Döndürdüm şaşkına Ferguson'un talebelerini..
Şunun şurasında 19 Ekim'e ve 3 Kasım'a ne kaldı ki..
Sağolun be çocuklar,Allah sizden razı olsun..
Pes2011'de biz de varız..

Hiç yorum yok: