15 Eylül 2010 Çarşamba

Hiddink ve Oğuz

Dedim az evvel maçtan önce 8 saat evvel stada geldim diye..
Maçtan öncede,birçok olaya şahit oldum.
En gururlu olanı ise Hiddink ve Oğuz Çetin'in stada geliş anıydı..
Levent Kızıl-Hiddink-Oğuz 3'lüsü siyah bir arabadan inerek,kültürpark'ın stad kapısından içeri girerken,yaklaşık biz orada 200 kişiydik.
Ve bu 200 kişi bir anda tamda Hiddink ve Oğuz'un suratına karşı,sanki önceden anlaşılmış gibi Volkan Şen,Volkan Şen,Volkan Şen diye haykırdık..
Oğuz,arkasına dönüp susun diye bir terbiyesizlik yapsada,misafirperverliğmiz olmasa gerçekten orada çok tatsız şeyler olabilirdi.
Ohh be rahatladım gerçekten bu eylemi gerçekleştirince..
Emek hırsızlarının suratına beni Volkan Şen Volkan Şen Volkan Şen diye bağırttıranlardan,beni rahatlatanlardan Allah razı olsun..
En başta Messi'miz Volkan Şen'den..

Hiç yorum yok: