19 Ağustos 2010 Perşembe

Yeşil İlanlar

Maalesef,büyük ümitlerle yola koyulduğumuz,Bursaspor bloglarının birleşimi olarak gördüğümüz İkiliForvet blogunda yeterli düzeye,ağırlığa gelemedik.
Blog dünyasında Bursaspor taraftarları olarak gerçekten gerideyiz.
İkiliForvet blogundada;
Bazı yazarlarımız gereken ilgiyi göstermediler.
Bazı abilerim ise,özel sebeplerden dolayı geçici olarak yazamayacaklar gibi.
Demem o ki.
Gerçekten zevkli olduğuna inandığım Blog aleminde,
Benim elim kalem tutar,aktifte olabilirim diyen her Bursasporlunun bize ulaşmasını(yorum bırakmasını) talep ediyorum.
Bekliyorum..
Saygılar..

3 yorum:

mehmet uyanıklar dedi ki...

blog ağınıza katılmak için ne aradığınızı bilemiyorum. ama katılmak istiyorum. cantonagibi.blogspot.com adresine bakabilir, muyaniklar@gmail.com veya facebooktat mehmet uyanıklar hesabımdan bana ulaşabilirsiniz

emosimo dedi ki...

Şu aşamada sadece Bursaspor'a gönül veriyor olmanız tek yeterli ve gerekli şart bizim için.
E-posta adresinize davet gönderildi.

Kerem Akbaş dedi ki...

Merhaba, Radyospor'daki program için blogtan biri ile iletşime geçmek istiyorum. mail adresim akbas_kerem@hotmail.com mailinizi bekliyorum. Görüşmek üzere.