1 Eylül 2010 Çarşamba

Ankara'nın Taşına Bak

Özellikle,şunun şurasında 6 gün önce Fenerbahçe'yi yenip,özellikle sanal alemde akıl almaz terbiyesizliklere imza atan Yunanlıları,Ankara'ya gömmek muhteşem bir keyifti.
Geçen seneki Avrupa Şampiyonası hala içime oturdu.Akıl almaz bir mağlubiyet almıştık ki,o gün gerçekten kahrolmuştum.
Onun intikamı olarak görmüyorum bu maçı.
O maçın intikamı olması için,İstanbul'da bir daha karşı karşıya gelmeliyiz.-ki ben bunu çok istiyorum..
Hellas'ları İzmir Marşı'yla evine göndermedikçe geçen senenin intikamı olmayacak benim gözümde..
Maça dönersek,vallahi basketbolun taktiğinden pek anlamam.Fakat,çok basket maçı seyreden biri olarak,takımı dün gece çok beğendim.
30 yıla yakın bir süredir yenemediğimiz,bir takımı çok rahat yendik.
Herkes Ersan diyor..
Evet,Ersan takımın yıldızı.Dünde hiç azımsanmayacak hücüm işlerine imza attı.
Fakat dün takımın bana göre en iyi'si Semih Erden'di..
Bu çocuk,gerçekten turnuvanın en iyi 5 numarası.
Bu görüşümde çok iddaalıyım..
Dün gecede muhteşemdi.Onun yanında Ömer,iki Kerem,Ender'de öne çıkan isimlerdi..
Hakem müsvettesine rağmen,rahat bir galibiyet oldu..
2006'da Uzakdoğu'daki şampiyonadaki kadroyla,şu anki kadro tıpatıp aynı.
Yani,bu takım bir jenarasyon..
Oturmuş,bir takım..
Bu çok güzel bir olay,durum..
Birçok turnuvada,istediğimizi son anda yapamadık..
Bu jenarasyon artık son dem'lerinde bir kupa kaldıracak..
Gönülden inanıyorum..
Dünkü maç sonunda son 30 saniye,takımın maçı bırakıp,tribünlerle beraber Yürüyelim Arkadaşlar'ı yaparken gözlerim doldu.
Muhteşemdi..
Geri dönüş'ü yok..
Çocuklar İnanın,İnanın Çocuklar !

Hiç yorum yok: