3 Şubat 2010 Çarşamba

Türk Genç Yetenekler #3 Okay Yokuşlu


9 Mart 1994 İzmir Konak doğumlu olan oyuncu 1o yaşında adımı attığı Altay'da daha 16 yaşını doldurmadan A takımda ilk resmi maçını 17 Ocak 2010 tarihinde Tokatspor'a karşı Ziraat Türkiye Kupası karşılaşmasında oynamış..
Ayrıca 23.01.2010 tarihinde takımının Orduspor'la 1-1 berabere kaldığı maçta gol atarak Bank Asya 1.liginde en genç gol atan futbolcu ünvanını ele geçirmiş bir isim..

Tabi buarada Okay'ın U15, U16, U17 kategorilerinde 18 kez de milli formayı giymişliği var..

Okay hakkındaki resmi kayıtlardaki bilgileri verdikten sonra, benim nasıl dikkatimi çektiğinden ve özelliklerinden bahsetmek istiyorum..

Transferin son günü Altaylı Musa Çağıran'ın Galatasaray'la anlaştığını fakat sezon sonuna kadar takımında oynamaya devam edeceğini öğrenince ben de daha önce defalarca izlediğim Musa'yı bir kez daha alıcı gözle izleme amacıyla ekran karşısına geçtiğimde Musa'nın kadroda olmadığını gördüm ama yine de niyetine girmişken sıkılana kadar izliyeyim bari dedim maçı.

Buarada Altay'ı izlerken Musa'nın yokluğunda ortasahanın ortasında sol-iç gibi oynayan Okay dikkatimi çekti. Sol ayaklı, teknik seviysesi üst düzeyde olan , pas alışverişlerinde başarılı, lider özellikli, top kapabilen, mücadele gücü de fena sayılmayacak bir oyuncu.

Kesinlikle 16 yaşında gibi durmuyor sahada, ben de forma numarasının 94 olmasına rağmen oyuncunun 94 doğumlu olabileceğine inanmadım kesinlikle, olsa olsa 21-22 yaşındadır falan diye düşündüm ama eve gelince gördüm ki Okay Yokuşlu henüz 16 yaşında bile değilmiş..

Piyasası oluşmadan Bursasporumuza kazandırılabilirse müthiş bir iş başarılmış olur..
Biz almazsak zaten Okay bu sezon sonu olmasa da önümüzdeki sezon sonunda İstanbul takımlarının birine transfer yapacaktır..

Hiç yorum yok: