27 Şubat 2010 Cumartesi

Bursaspor-Sivasspor / Timsah'ın Ayak Sesleri

''Güneşli bir Cumartesi günü..Yeşile bürünmüşüz,mabedimizin yolunu tutuyoruz..Arap Parkı'nda çayımızı yudumlarken bir bakmışız Kadıköy'e Fenerbahçe'yi gömenler geliyor..Koşuyoruz otobüse camdan el sallıyor futbolcular,teknik heyet..Onların gözlerinin içi gülünce bizde mutlu oluyoruz..Yavaş yavaş haydi girelim diyoruz..Ve stadtan içeri giriyoruz..Maça daha 1 saat var stad full..Şampiyonluk şarkıları uzun bir sürenin ardından tekrar yankılanıyor Altıparmak caddelerinde..Takımımız ısınmak için sahaya çıkıyor..Kucaklıyoruz onları..Çocuklar İnanın'ı söylüyoruz onların gözlerinin içine bakarak..Yanımızdaki,önümüzdekilere Bu takım Kadıköy'e Fener'i nasıl gömdüyse şampiyonda olacaktır diyoruz,inanıyoruz tüm içtenliğimizle..Çok mutluyuz..Kadıköy Kahramanlarını bağrımıza basıyoruz..''
**
Bu yukarıda yazdığım kısa filmin gerçekleşmesi mümkün değil..Eğer cezalı olmasaydık aynen yukarıda yazdıklarımı yaşayacaktık..Ama olmadı..Bu yaşacaklarımızın yerini yayıncı kuruluştan maçı izlemek aldı..Kısmet değilmiş demenin yanında ne kadar üzgün olduğumu da belirtmek isterim.. Maç Sakarya'da hem tarafsız hem seyircisiz..Bu cezanın bizlere verildiği kadar Fenerbahçe'yi Kadıköy'de rezil etmenin dışında Federasyon'un gözünde hiçbir suçu bulunmayan Ertuğrul Sağlam ve öğrencilerine de verildiğini düşünüyorum..Umarım onlar için hayırlısı neyse o olmuştur..Polyanacılık yapmak gerekirse bir bakımdan da onlar için daha hayırlı oldu..Rehavet içinde,dolu tribünler önünde oynamaktansa ciddi bir şekilde bomboş tribünler önünde oynamak onlar için daha hayırlı olabilir diyerek kendimi avutuyorum..Sakarya'yı da şehir olarak 2004 yılından sonra hiç sevemedim..O gün yaşadıklarım hala aklımda ve unutulması da mümkün değil..O gün yıkılan çınar bugün hiç olmadığı kadar dik duruyor..O gün düşen takım bugün kazanarak liderliğe çok yaklaşacak..Maça dönersek şüphesiz çok moralliyiz..Ozan İpek ve Volkan Şen'in milli takıma seçilmesi onlara artı bir motivasyon da olacaktır..Eğer oynarsa Sercan'ında ağır Sivas defansı karşısında çok iş yapacağanı kupa maçında da görmüştük..Beni kadro olarak merak ettiren tek konu Bekir Ozan Has..Kendisi şu an takımımızın bana göre en formda futbolcusu..Ertuğrul Hocamız yine en iyisini,en doğrusunu bilir fakat ben bugün onun oynamasını bekliyor ve istiyorum..Orta sahanın ortasında Bekir-Ergiç 2'lisi gayet iyi olacaktır..
Takımımızda çoğu mevkiide kim oynarsa oynasın diğerini aratmıyor..Bugün ben Pablo Batalla'nın gollerine devam edeceği inancındayım..İglesias-Turgay-Sercan 3'lüsünden kim oynarsa oynasın çok önem arz etmediğini de düşünüyorum..Yeterki mücadeleden hiçbir an vazgeçmesinler..Yani kim oynarsa oynasın bu takım bugün Sivas'ı yenecektir kanaatindeyim.. Zaten bu maçta oluşacak skoru takımımızın mücadelesi belirleyecek..Atacağımız erken gol maçı farka götürecek iken erken gol bulamazsak katı Sivas defansı karşısında zorlanabilir,arkada da kontra yiyebiliriz..Yani ilk 30 dakikada mutlaka bir gol bulmamız gerek bu her bakımdan kritik karşılaşmada..Sivasspor cephesinde ise ben bu maçtan ne kadar koparsak kardır düşüncesinde olduklarını düşünüyorum..Muhsin Ertuğral'ın oyuncularına önce durdur sonra vurbilirsen vur taktiğini uygulatacağını tahmin ediyorum..Mehmet Yıldız tabii ki onların en büyük kozu..Sonuç olarak Sivassspor'da iyi gününde olduğu takdirde yenmesi zor takımlardan biri..Bunun için az önce de söylediğim gibi erken gol bulmamız gerekli..
Son olarak her futbolsever gibi nefret ediyorum bende bu seyircisiz maçlardan..Ama yapacak birşey yok..Oturup yayıncı kuruluştan takip edeceğiz kahramanlarımızı.. Bugün kazanmamız çok önemli olacak..Sonuçta Fenerbahçe zaferinden sonra konsantrasyonumuzda iyi olmalı..Zaten artık hedef takım haline geldiğimiz için bütün rakiplerimiz bize karşı ekstra motivasyonlu olacak..Biz ize mücadelemizi her zamanki gibi bugün de yansıtırsak sahaya Sivasspor'u rahat bir biçimde devireceğimize canı gönülden inanıyorum..Zaten bu vakitten sonra Ertuğrul Sağlam ve askerlerine güvenmemek gaflet dalalet hatta ve hatta hıyanet olur..Bugün kazanıp liderliğe doğru büyükçe bir adım atacağız..Timsah'ın ayak sesleri bugün Sakarya'da boş tribünler önünde yükselecek..
Haydi Bursasporum,Saldır Yeşil Timsahlar..
Bir kazaya uğramadan alnımızın akıyla 3 puanla çıkalım Sakarya'dan..

Hiç yorum yok: