6 Mart 2010 Cumartesi

Köpek sürüsü // Sizin Eseriniz




Bu yazdığım ikinci yazı, ilkini çok sert bulduğum için paylaşmamın çok doğru olmayacağını düşündüm..Ama yine de bir kaç cümleyi tekrardan söylemeden duramayacağım..

"İstiklal Marşımızı ıslıklayan 15 bin Köpek Sürüsü, onlara prim tanıyan İstanbul basını, 5 aydır intikam söylemleriyle cahil insanları galeyana getiren, ardından dansöz gibi kıvıran Diyarbakır yerel basını.. Ve tüm bunlara göz yuman TFF"

"Hepinizin Allah Belasını Versin, Hiç Birinize Hakkımı Helal Etmiyorum"




Haydi Uğur Dündar, formanı giysene yine..."

Maça gelince zaten o ortamda başlaması çok büyük hataydı bana göre.
İlla birilerinin kafalarının yarılmasını beklememeliydi maçın hakemi.
Ama Mustaf Kamil Abitoğlu ısrarla maçı oynatmak için çaba sarfetti.
Her taçta her kornerde futbolculularımıza moloz yığınları atıldı, maalesef bunlar görmezden gelindi.
Artık onlar stada nasıl sokulduysa.

Allah' tan o taşlardan biri yardımcı hakemin başına isabet etti de maç benim beklediğimden de erken futbolcularımız ciddi yaralanmalar yaşanmadan bitti.

Eşşek değil ya federasyon, anamızın ak sütü gibi helal olan 3 puanımızı verir herhalde bu saatten sonra..

Ama burası Türkiye..
Her an her şey olabilir..
Sürpriz diye bir şey yoktur bizim ülkemizde..
Diyarbakırspor'lu futbolcular " Bu nasıl iş anlamadım, hiç bir şey yokken Bursasporlu futbolcular stadı terkettiler.Bunlar her zaman olan şeyler." diye röportaj bile verebiliyor..

Bu maç da Diyarbakır'ın galibiyeti üzerine tescil edilirse hiç şaşırmam..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

90 dakikada 1 kez denmiş tabi. http://www.youtube.com/watch?v=ru5BtuUjguE

emosimo dedi ki...

Sevigili adsız...
Bari link verecen bir alt yapısı olsun..
Görmüyor musun senin belirttiğin video 28 Ocak 2007 tarihinde eklenmiş siteye..

Ayrıca o belirttiğin tezahürat Bursa'nın milli marşı gibidir..
Her asker uğurlamasında tekrar edilir.
Gel Bursaya misafirim ol, Mayıs ayında gidelim terminale sayalım kaç kez söyleneceğini..

Ben sana rakam vereyim 1 günde 1000'in altında söylenirse ben orda kafamı bırakırım..

Her maçta en az 10 kere söylenir..
En yakın zamanda FB deplasmanında bile 4 kez söylendiğine bizzat şahit oldum.Yan taraftaki GFB'liler muhakkak duymuşlardır onlara sorabilirsin..

Ayrıca sana açmamıza izin verilmeyen pankartımızın gönderebilirim fotoğraflarını..
O belirttiğim pankartta şunlar yazıyordu..

Biz Bu Vatan Uğruna Ölürüz Derken Mardin'i Diyarbakır'ı Edirne'yi hiç ayırmadık ki..

Biz Bu Vatan Dedik..
Vatan..Verdik Canımızı Hiç düşünmeden