10 Mart 2010 Çarşamba

Kasımpaşa 0-2 Bursaspor / Deli Yürekler

Farklıdır,farklılıktır..Ayrıcalıktır Bursasporlu olmak..
Biz kötü günlerde sevdik Bursaspor'u..Ligten düşerken yaşadığımız korkuda,yediğimiz jopta gördük yeşil-beyaz sevgisini..İstikrarsız takımları sevdik biz..Boynumuzu yere eğdirmek için herşeyi yapan yönetimler,futbolcular,hocalar gördük biz..Ama biz böyle sevdik Bursaspor'u..
Yeni nesil demeyim çünkü biz bile hala yeni nesiliz..
Yeni Bursaspor'lular çok şanslı..Onlar tam anlamıyla bu rüya günlerinde sevdi Bursaspor'u..
Önüne geleni dağıtan,göze aşırı zevk veren futbolcularda tadıyorlar Bursaspor sevgisini..
Puan tablosunda en tepede olan takımı seviyorlar..En önemlisi hiçbir zaman duruşunu bozmayan,şu an tüm Türkiye'nin konuştuğu Bursaspor'un mimarı olan Ertuğrul Sağlam'ı seviyorlar.. Ne yalan söyliyim..Ben de bu adamla bir daha seviyorum Bursaspor'u..Bir daha aşık oluyorum yeşil beyaz renklere..
Duruşunu hiç bozmadan,hiç şımarmadan harikalar yaratan bu adam sayesinde..
Sanki bu adam Bursaspor için yaratılmış..Onu Allah göndermiş Bursaspor'umuza..2 Sene önce tahmin bile edemeyeceğimiz bugünleri bu adam yaşattı bizlere..
Ertuğrul Sağlam heykelin dikilecek..Yeni doğan çocukların adı Ertuğrul oluyor bu şehirde..Herkesin dilinde Ertuğrul Sağlam gözünde Adam gibi adamsın..
Ben bugün bir daha aşık oldum bu renklere..
Gururla seyrettim..Nereden nereye dedim..
Halbuki çok uzak değildi,o kabus günler..Çok geçmemişti hasret dolu günlerden.. Rüya gibi rüya..
Ne konuşulabilir ki bu deli yürekler hakkında..
Ne diyebiliriz ki onlara..
Tüm Türkiye onları konuşuyor..
Açıyorum NtvSpor'u Rıdvan Bursaspor şampiyonluğun en büyük adayı diyor..Başka bir kanalda başkası aynı lafları tekrarlıyor..
E be Ertuğrul Hoca
Yaptığın iyi mi..
Nasıl geçecek şimdi sizinle kavuşacağımız Pazar gününe kadar dakikalar bu şehirde..Nasıl uyku girecek geceleri gözümüze..
Yıkılacak Manisa karşısında o stad yıkılıcak..
E be Batalla sen ne yaptın..
Nedir bu İstanbul'un senden çektiği..Ayıp değil mi..Yetmedi mi seni bu şehre getirenden Allah Bin kere razı olsun diyişlerimiz.. Yetmedi mi Ozan İpek..
Senin gözlerinde o mücadele aşkını görünce bizlerin duygulanması..Senin inancınla gurur duymamız..
Söylesene..Ergiç..Yetmedi mi bizi futbolun ile doyurman..
Sen söyle be Büyük Kaptan..Nedir bu haliniz..Kafan yarılsa,suratın dağılıp heryerinden kanlarda aksa hala gemiyi terketmemen..İzahı yok..Bizleri ağlatmanın..
Şu an lig lideri olan bu takımın cefakar taraftarıyız..Gözlerimiz yaşlı,bu günleri de görmek varmış diyoruz içimizden ince ince,sessiz bir şekilde..
Hayallerini kuruyoruz son haftanın..Beşiktaş karşısında Şampiyon Bursapor diye inleyeceğinin bütün Türkiye'nin..
Şu an düğümleniyor kelimeler..Tekrar,tekrar,tekrar bakıyorum puan tablosuna..İnanamıyorum.. Bir daha izliyorum Sercan'ın Kasımpaşa'ya attığı fırsatçı golünü..Bir daha bakıyorum Batalla'nın kilidi açmasına..Bir daha duyuyorum Bursaspor geliyor diye inleyişleri..
Bir daha seyir ediyorum,Bursaspor'umun bu günde İstanbul'u fethedişini tekrar tekrar..
Hala inanamıyorum..
Bursasporum şampiyonluğa koşuyor..
Rüya gibi rüya..
Teslim ol İstanbul,Devrim Çok Yakında!

Hiç yorum yok: