11 Ağustos 2010 Çarşamba

(Aaa) Milli Takım !

* 2003 ayının son demleriydi..
Euro 2004'e ilk sırada katılma maçında,o zamanın number one'ı İngiltere'yi ağırlıyorduk.
Bende bu maçta yerimi almıştım.
Meşhur Beckham'ın kayarak penaltı kaçırdığı maç.Tamda bizim oraya vurmuştu esas oğlan.
Neyse.
Bu kritik maç 0-0 bitip,İngiltere direk çıkmış,biz Play-Off'a kalmıştık,Play Off'tada tarihimizin bana göre en acı olayını yaşayıp Letonya gibi bir ülkeye elenmiştik.
Anlatmak istediğim bu değil.
Kadıköy'deki bu maçtan önce bizim takım sahaya çıktığında,bir çok futbolcu tribüne çağrılmamıştı.
Sergen,Hakan Şükür,Bülent Korkmaz benim hatırladıklarım.
Bu çok tepkide çekmişti,o zamanın basınında.
Böyle bir maç öncesi,nasıl bir kulup milliyetçiliği yapabilir Şükrü Saraçoğlu tribünleri diye..
Doğrudur,haklıdırlar..
Fakat şimdiki Milli Takım kulüp milliyetçiliğinin,milli takımdan çok daha öteye gittiğinin maalesef ki en büyük kanıtı.
Artık hakedene değil,giydiği takıma veriliyor formalar.
Yıllardan beri,bizleri Gökhan Zan'larla,Servet'lerle uyutan zihniyet şimdide İbrahim Kaş,Kazım,Selçuk gibi adamlarla uyutuyor.
Biz bu zihniyetin biteceğine inandığımız için Hiddink'in gelişine sevinmiştik,fakat bir değil iki oldu.
Bu çağırılan kadronun Hiddink'in takımı olmadığına düpedüz Oğuz Çetin imzalı olduğuna inanmaya çalışan bizler,gittikçe bu inancımızı yitirmekteyiz maalesef ki.
Üzülüyorum gerçekten..
Bu Milli Takım bizim değil diyor içimdeki hırçın ses.
Fakat yinede terkedemiyorum öyle kolayca.
Bayrağımızı en üst yerlerde dalgalandırmak için tonlarca dolar alanların,mağlubiyet kredi yok.
Yok yok.
Hemde bizim ülkemizde hiç yok.
Olmaz,olamaz da.
Artık bu kadroda bu adamları görmek istemiyor gözler.
Bizi yine uyutup,kandırırlarda.
Ömer Erdoğan'a-Ali Tandoğan'a nasıl hesap verecekler bilmiyorum.
Ayıptır.
Yeter artık.

Hiç yorum yok: