23 Ağustos 2010 Pazartesi

Teker Teker

Geriye kaldı 32 hafta..
Adım adım bir zafer'e daha yürüyoruz..
Ligin tartışmasız en iyi takımıyız..
En iyi kadroda bizde,en oturmuş kadroda..
En aç olan kadroda bizde,en Adam Gibi Adam olanda..
Avans vermeden,elimizi kolumuzu sallayarak,10 kere oynasak 10'uda alacağımız bir maçtı dün geceki..
Geçen senenin muhteşem dönüşlerdeki delikanlılığının aksine,1 senede dahi olgunlaşmış,oturmuş bir Şampiyon'un galibiyetiydi..
Bu takım bana dün gösterdiki,bir Şampiyonluk daha çok yakın..
Bu akşamda bana göre bize yakın seyir edebilecek 2 takımın mücadelesi var.İftar'dan sonra koltuklarımıza oturup,huzura ermiş bir biçimde seyretmek..
Ve ardından bu maçki berabere biterse,ligin zirvesine daha 2.haftadan dosdoğru oturmak..
Bekle bizi Avrupa,geliyor Bursa..
Sağolun çocuklar..
Alnından Öpüyorum Ergiç..

Hiç yorum yok: