21 Ağustos 2010 Cumartesi

Sami Yen'de de Timsahlar Gibi Yürüsen

Son yıllardaki deplasman uğursuzluğumdan sebep,çok istememe rağmen kendimi tutuyorum.
Geçen seneki Sami Yen Deplasmanındaki stat ve polis manzaraları da buna bir sebep belkide..
Bunlardan sebep,totemlerimle maçtan sonra Topçular İskelesini bekliyorum..
Yıllardır bize bir virüs gibi yapışan,uçurumun kenarındaki bir rakibe can verme hastalığının son vereceğini umarak başlıyorum bu maç hakkındaki görüşlerime..
Rakip,şu an ligte oyun olarak,oynamak istediğim tek takım..
Camia çalkalanıyor,taraftar küs,bir merak,bir bekleyiş,takım rezalet.
Bundan iyisi şamda kayısı denebilir..
Fakat yinede dediğim bu hastalık varya,insanın içini yiyor..
Ben bu maçta,sabırlı olmanın galibiyeti getireceğinden eminim..Rakibi zayıf görüp,hemen ''sazan'' gibi atlayıp,saldırmak bizim oyun politikamıza ters bir durum..
Ertuğrul Hoca,takımın başında olduğu sürece,benim bu konuda zaten bir endişem yok..
Disiplini elden hiç bırakmayıp,rakibi asla küçümsemeyip,yinede rakibin tehlikeli ayak'lara sahip olduğunu unutmayıp,sonuca gitmek Ertuğrul Hoca'mızın şu an kafasından geçenlerdir..
Artı olarak bu takımı 18 senedir,deplasmanda yenemediğimizi unutmamakta gerekiyor..
Ben ve jenerasyonum hiç ASY galibiyeti görmemekle birlikte birçok ağabeyimizde hatırlamıyor olsa gerek..
Bundan dolayı,relax olmak ilk şart..
2 sene önce Kadıköy'e Aragones'i göndermeye,Fener kümeye tezahuratlarıyla varmıştık..O gün benim gibi stadta olanlar,3 puandan eminken maalesef ki 5 yemiştik..
Fener'e o maçla beraber can veren bizler,dejavu yaşamamak için kontrollü olmalıyız..
Takıma geçersek..
Ben ''ağır'' olarak lanse edilen defansımızın böyle maçlarda biçilmiş kaftan olacağını düşünüyorum..
Çakılı defans oynayacağımız maç sayısı bir elin parmaklarını geçmiyor..Bunlardan biri de Pazar akşamı olacak..
Stepanov&Kaptan 2'lisinin çakılı oynadığı yani,yerinden ileriye doğru fazlaca çıkmadığı zaman Türkiye'nin en iyi 2'lisi olacağına inanıyorum..
Yantoplarında böyle maçlarda skoru tayin eden bir durum olduğunu düşünürsek,2 stoperimizin değişeceğine pek ihtimal vermiyorum..
Bir merak edilen konu da sol bek mevkii..
Vederson,şu an için formanın garanti ismi gibi gözükse de,M.Keçeli'nin geçen sezon ASY'de ortaya koyduğu üst düzey mücadele aklımdan çıkmıyor açıkçası..
Keçeli,sahaya çıkarsa şaşırmayacağım..Sahada elinden geleni yapacağından da hiçbir şüphe duymayacağım..
Sağ ve Sol Kanat'ın yerlerinin bu maçlık kesin olacağını düşünüyorum..
Orta sahanın ortasında ise hocanın Konya maçından değişiklik yapmayacağını düşünüyorum..Geçtiğimiz sezonki bazı İstanbul Deplasmanlarında Bekir&Hüseyin çıkıp,önlerine Ergiç'i koyup biraz daha kontrollü oynuyorduk..
Fakat rakibin formsuzluğunu da,Hoca'nında tam hazır olmayan İnsua'yı oynatmayacağını düşünürsek,Hüseyin&Ergiç ikilisi sahaya çıkacak gibi..
İleri 2'lininde Konya maçında neler yaptığını düşünürsek Nunez&Sercan 2'lisi ileride çift forvet sahaya çıkacak..
Dediğim gibi,rakibi küçümsemeden zor bir maç bizi bekliyor..
Kolay olmayacağı ortada..
Geçmiş yıllarda ASY'deki akıllara zarar şanssızlıklarını düşünürsek,ayağımıza gelen şansları değerlendirirsek işimiz kolaylaşabilir,fakat kolay olmaz..
Takımımıza,Hocamıza,Yenilmez Arma'damıza sonsuz güveniyorum..
Boynumuzu her zaman dik tutacaklarına sonsuz inanıyorum..
Hollandalı Portakal'ı evine yollayıp,bir rakibimizi şut'lamak elimizde..
Son ASY deplasmanında;
Allah yardımcımız olsun,her vurduğumuz gol olsun..

Hiç yorum yok: