3 Temmuz 2010 Cumartesi

OYUN BOZAN/HADI LAN



Ne zaman Sercan-Volkan-Ozan ve satılması üzerine dönse muhabbetler her zaman bu ucluden sadece Ozan'ın gidebileceğini diğerlerinin gitme ihtimalinin olmadığını söyledim.

Bunu başlıca sebebleri suan ciddi tekliflerin Ozan için yapılması,Ozan'ın Sercan ve Volkan gibi alt yapıdan yetişmemiş olmaması ve sene içinde birkaç kez meydana gelen Ertugrul hoca-Takım-Ozan üçgenindeki bir kaç olumsuz durumun sene sonunda bir şekilde hesabının görüleceğinin beklentisiydi bana bunları yazdıran.

Dun bir ses kaytdı düşmüş sitelere bence kayıt doğru ama çarpıtılmış. Komplo teorileri üretiliyor yok yonetim gitmesini istedi filan bence alakası yok yonetim böyle birşey istese Haber1903 gibi basit bir siteyi sececegine ntvspor-Lig tv gibi herkes tarafından takip edilen yerlere acıklama yapmasını sağlardı.

Röportaj ozan bir anlık boş boğazlılığıda olsa bence o da biliyor defterinin durulduğunu ve dunya kupası sonrası Almanuyaya gönderileceğini . Bu yuzden turkiyede kalmak için kendi kendine bir oyun içinde.

Sabah gittim tesislere iki kelime laf edip yuzune tukurmek için ablasının dugunu için ankaradaymış beyfendi.

Son sozum sudur Sana yalandan Oyun Bozan dedik kendini kurnaz sanıyorsun ama sen asıl oyun bozanları tanımıyorsun yasın genç öğrenirsin nasıl olsa!

Kendi istediğin yere değil bizim gönderdiğimiz yere gideceksin.

Hiç yorum yok: